Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: BARDZO durna prośba

Domyślnie BARDZO durna prośba

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum, więc tym bardziej jest to dla mnie uroczysta chwila, ale do rzeczy.

Jestem totalnym programistycznym beztalenciem, nie mam zielonego pojęcia o PERL-u, a ni tak na prawdę żadnym innym języku programowania (no, może HTML trochę miałem w liceum). Mam 'tekst' programu (skryptu?) napisanego w PERL-u, wiem do czego służy, jednak nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób go 'odpalić'. Sprawa jest dosyć pilna, dlatego raczej przechodzenie nawet bardzo przyspieszonego kursu programowania nie wchodzi w grę.

I tutaj moja prośba - czy którykolwiek z zacnych forumowiczów byłby łaskaw pomóc mi w jakiś sposób? Najpiękniej byłoby np stworzyć plik .exe z kodu, który mam, ale nie wiem, czy to w ten sposób wykonalne.

Domyślnie

Hasło przewodnie dla Ciebie: Perl to exe.
    Możesz również zainstalować interpreter typu Strawberry Perl na Windows i odpalać skrypty bezpośrednio.
    * markossx *

Domyślnie

perl2exe - kemercyjny i przecietna jakosc, nie polecam
    perlcc - raczej nie do .exe (pod linuxa za to ok)
    PAR - dziala swietnie, 100% rekomendacji
    PerlApp - komercyjny, dziala na prawde OK i ma pare dodatkow ktorych nie ma PAR

Uzywalem duzo perlapp (mam licencje) ale jakos wole PAR - binarka wieksza (minimum 2.5MB zazwyczaj) ale calkiem free, nie ma restrykcji itd...
    PerlApp pozwala na zdalny debug skryptu - kompilujac podajesz gdzie masz debugger (iport) skrypt podlaczy sie do debuggera po sieci abys mogl sprawdzic jak zachowuje sie na prawdziwym, docelowym systemie... fajne, nie? ... tylko ze tak na prawde nigdy nie mialem najmniejszej potrzeby tego uzywac
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie