Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Pytańko od początkującego

Cool Pytańko od początkującego

Według mnie nie było takiego pytania więc...

....Nie jestem kolejnym początkującym który teraz powie "Czy ktoś nauczy mnie hackingu" Jeśli ktoś cię tego nauczy to już nie będziesz hakerem, bo hakerem nazywa się tego którego inni tak nazywają no nie

Mam parę pytań:

1.Wiem że trzeba się nauczyć jakiegoś języka programowania, jestem w połowie dużej książki i uczę się w BORLAND DELPHI Nie wiem czy to z tego programu mam się uczyć, no bo jakie tam komendy wpisywać żeby... Nie ważne napiszcie czy dobrego używam

2.I jescze tylko to:

Jest taki program hackme, jak mam tam ćwiczyć, jak złamać to hasełko. Pewnie był już taki post, jak tak to dajcie mi może naniego linka

PZDR for hackers :P

Domyślnie

jesli chodzi o programowanie, jesli siedzisz na borlandzie zapewne piszesz aplikacje okienkowe (drag&drop) czyli komputer (wlasciwie srodowisko odwala za Ciebie jakies 70% roboty) wiec zacznij pisac pod konsola, naucz sie
    tworzyc sam obiekty (w tym okno) i zarzadzac, manipulowac nimi

jesli jedziesz pod winda, zapoznaj sie z teoria dzialania systemu operacyjnego, jego modelem, z windows api
    "W życiu wszystko ma jakiś sens, tylko trzeba go odnaleźć. No i często ma on odmienne znaczenie dla różnych osób."

Domyślnie

Z tego co widzę jesteś pod winda wiec pomyśl może o linuxie , osobiście uważam ze delphi jest bardzo dobry na początek sam od niego zaczynałem , a co do hackme to zależy od tego jakie jest, hasła są pochowane w rożnych miejscach , zazwyczaj początkowe są w miarę łatwe do złamania, hackme traktuj bardziej jako zabawę a nie naukę bo zbyt wiele z tego nie wyniesiesz.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

Domyślnie

A jakiego programu użyć. Jak coś to podaj też link do dobrego kursu

Domyślnie

Skąd mam wiedzieć czego masz użyć jak nawet nie wiem gdzie jesteś , kurs dotyczący czego?