Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: hasło

  1. #1

    Cool hasło

    Witam wszystkich
    to tak na wstepie
    Mam problem ponieważ mam własne forum nawet jest dość często odwiedzane zawitał do mnie jeden osobnik który nie jest zbyt pożądany w towarzystwie i w ogolę próbowałem go banować ale niestety nie dało to zbytnio efektu ponieważ osobnik powraca przez bramę proxy i dalej pod nowym nickiem sieje zamęt nie wiem co mu złego zrobiłem próbowałem z gościem pogadać ale on tego nie chce porostu moje forum wziął sobie na cel i tyle co mam zrobić ?

    jestem początkującym tak ze nie znam wszystkich sztuczek aczkolwiek ban na ip i na host nic nie pomaga bo przecież wystarczy tylko ciasteczka usunąć i gościu powraca dałem aktywacje konta przez e mail niestety gość jest na tyle uparty że na dal powraca z nowym stworzonym na jakimś serwerze FTP własnym email i podejrzewam ze ma tam z 1000 adresów poczty sprowadzających go do jednej skrzynki bo tylko końcówki się różnią (pierw jest ż[email protected] a po tem [email protected]) jak zablokuje pocztę z danego serwera to niestety robi sobie na nowym ale popełnia błąd i to dość duży używa tego samego hasła do prawie wszystkich kont niestety hasło które ja widzę jest już zakodowane i nie mam za bardzo jak go rozszyfrować czytałem w sieci ze można to zrobić ale to jest zbyt mocne na moja głowę ja się do tego nie nadaje a ze czas trochę nagli bo kto by chciał być na takim forum gdzie jest taki dupek ( za przeproszeniem) zwracam się z prośba do was żeby ktoś je rozszyfrował a wygląda ono tak '50bb3db88e2cd8c1be7f631476fec189',


    na pewno nasuną się pytania po co już wyjaśniam

    sprawa jest dość prosta po wpisaniu jego loginu(którego używał na początku) w google kilka stron wypluło mi jego login wraz z hasłem które jest tak samo zakodowane jak i na mojej stronie czyli '50bb3db88e2cd8c1be7f631476fec189', podejrzewam ze używa tego samego hasła prawie do wszystkich stron na których się rejestruje.