Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 11

Temat: Początkujący

Domyślnie Początkujący

Zacznę od tego że jestem zielony, nie mam pojęcia o Wardriving i nie oczekuje że za 2 dni każde WiWf w mieście będzie moje
    Chciałbym jednak się czegoś o tym dowiedzieć. Przeglądałem posty na tym forum i nie tylko ale jedyne co mi to dało to chaos w głowie Jakbyście mogli mi wyłożyć podstawy to byłbym wdzięczny. Chodzi mi mniej więcej o to co powinienem wiedzieć o Wardriving, jakie programy są przydatne (zarówno na Palmtopa jak i Laptopa) i jak z nich korzystać (przynajmniej w skrócie).

Mam do dyspozycji Laptopa (Windows Xp) i HTC Diamond (Windows Mobile 6.1)

Domyślnie

Windows do wardrivingu (laptop) to marna sprawa... polecam zainteresowac sie Linuxem jakims, nawet LiveCD - bylo wiele omawiane na forum. Po prostu szkoda czasu na omawianie wszystkiego raz jeszcze gdy bylo na prawde wiele juz opisane.

Na palmtopa - wififofum wrzuc w google - program jest swietny do robienia map. Ja sam regularnie robie wardriving na tej zasadzie i generuje mapy co i gdzie. Co jes fajne, ze majac GPS w telefonie od razu masz plik .KML do Google Earth wiec mozna pozniej ladnie graficznie ogladac co i jak.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

praktycznie się powtórzę, na początek spraw sobie linuxa , jeśli boisz się instalować to spróbuj live cd z płyty/pendrive backtrack 3 .
    Najbardziej podstawowym programem jest Network Stumbler.
    Pomyśl co chcesz robić, bo wardriving wedle pierwotnej utopijnej definicji nie polega na ownowaniu sieci.
    Zanim zdecydujesz się uzyskać z którąś połączenie zmień mac.
    Istotny też jest sprzęt -karta(jej chipset), antena .
    Polecam materiały z zielonej szkółki: http://peb.pl/dokumenty/133626-rapid...ewodowych.html

Backtracka ściągniesz z:
    http://www.remote-exploit.org/backtrack_download.html

Domyślnie