Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Podsłuchiwanie rozmów gg - mit czy fakt?

Domyślnie Podsłuchiwanie rozmów gg - mit czy fakt?

Witam,

przeglądając to forum i nieźle się bawiąc przy czytaniu wątków z prośbami o shakowanie jakichś stron czy kont do gier MMO, gdzieś w oczy rzuciło mi się stwierdzenie (albo mi się coś pokręciło), że można podsłuchiwać rozmowy gg. Kiedyś (zanim przerzuciłem się na tlen i korzystałem z gadu) miałem dziwną sytuację, że podobno moje rozmowy były podsłuchiwane (spoza sieci lokalnej).

Zastanawiam się więc czy jest to możliwe? Podsłuchiwanie nie będąc w sieci lokalnej z "ofiarą"? Przejrzałem opis protokołu gg i wszystkie wiadomości idą przez serwer gadu, nie bardzo wyobrażam sobie na czym miałoby polegać podsłuchiwanie, ale jestem raczej zielony w tego typu sprawach. Nie chcę żadnych programów do tego, jakoś na razie nie czuje potrzeby by wkładać nos w cudze sprawy :P A jak kiedyś mnie najdzie ochota to sobie taki program napiszę, raczej prosiłbym o odpowiedź czy jest możliwe podsłuchiwanie (spoza sieci lokalnej, jeszcze raz podkreślę ;P), a jeśli tak to chociaż pobieżne wyjaśnienie jak?

Swoją drogą, zabawnie tu macie z tymi wszystkimi "przestępcami" chcącymi sie włamywać na cudze maila, konta, strony a nie potrafiącymi nawet po polsku poprawnie pisać ^^
    "Czasem człowiek sądzi, że ujrzał już dno studni ludzkiej głupoty,
    ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,
    że ta studnia jednak nie ma dna."
    - Stephen King

Domyślnie

podobno moje rozmowy były podsłuchiwane
    miales jakis malware w kompie
    trzeba bylo wiresharkiem poweszyc
    War, war never changes.

Domyślnie

Podsłuchiwanie kogoś z poza lokalnej sieci? Hmm... By móc podsłuchać trzeba się walnąć na którykolwiek host/router przez który biegną dane. Jednak bardziej prawdopodobne jest to, że ktoś Ci dał jakiś spyware.
    http://nikowek.blogspot.com/
    Zbrojne Ramię Pingwina!
    -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
    Version: 3.12