Pokaż wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Nabijanie pkt przez link

  1. #1

    Domyślnie Nabijanie pkt przez link

    Witam. Tak sie zastanawiam, czy jest jakis sposob, aby sobie szybko nabic takie punkty?, jest jakis bot, cokolwiek? Wiem, ze duzo osob ma na to sposobki Znalazlem program, ktory klika co jakis czas w okreslone miejsce, ale zeby taki link naliczyl mi ten 1 pkt, to musze non stop zmieniac, tylko nie wiem czy ip, proxy? Prosze o pomoc! Moze byc na PW. Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc!

  2. #2
    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Postów
    271

    Domyślnie

    jak bys podal wiecej danych (adres serwera) to bym moze napisal wiecej.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał h3x Zobacz post
    jak bys podal wiecej danych (adres serwera) to bym moze napisal wiecej.
    h3x, jestem w tym nowicjuszem, wiec powiedz dokladnie co Ci podac. Chodzi mi ogolnie o gre: www.gladiatus.pl - a dokladnie o link: LINK USUNIETY - NIEUCZCIWA GRA
    Ostatnio edytowane przez TQM : 03-02-2008 - 13:04 Powód: ... no chyba ze chcesz byc ciagle napadany...

  4. Domyślnie

    Podałeś ten link i teraz wykorzystujesz to forum żeby zdobywać bodaj (złoto) w tej grze? Nie ładnie Najprawdopodobniej musisz zmieniać IP - tak jest w większości przypadków , słyszałem że jest program który klika i za każdym kliknięciem zmienia IP, no ale oczywiście nie za darmo:P
    www.lingubot.pl - projekt sztucznej inteligencji.

  5. #5

    Domyślnie

    A no widzisz ;p, ja slyszalem tylko, ze jest program, ktory klika co jakis czas, ale ze zmienia ip to nie ;P Znacie jakas nazwe tego typu programow? A moze ktos zna jakies strony, gdzie mozna doladowac za free kome, za pkt, i tam trzeba takze klikac w link?

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Ja znam taka strone co za klikniecia jest kasa... a strona nazywa sie www.pajacyk.pl - przynajmniej klikniecia ida na szlachetny cel.

    EDIT: