Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 30

Temat: Od czego zacząć?

Question Od czego zacząć?

Nie ukrywam jestem Nowicjuszem i nigdy nie byłem zadowolony z efektu jaki miałem po włamaniu ^^ a to dlatego, że nie doszłem do tego sam, lecz przy pomocy programów typu Prosiak czy netbus. Kiedyś próbowałem swoich sił w Pascalu lecz zniechęciło mnie to jak znajomy mi powiedział, że to stary program i mało kto w nim coś robi. Więc z czym widzicie moją przyszłość chciałbym poznać tajniki wiedzy hack :] ( to nie znaczy ,że mam zamiar przejąć allegro tylko dla zaspokojenia własnej wiedzy )

Domyślnie

Pascal to nie program tylko jezyk programowania!
    To tak tylko na wstępie. Nie chce Cię zniechęcić do pisania postów na tym forum, bo jeszcze mi sie oberwie od adminów, więc odpowiem delikatnie.

Tak jak sam zauważyłeś, zadowolony będziesz jak dojdziesz sam do czegoś, więc jesli chcesz włamywać sie dalej na windowsy (bo trojany, które wymieniłeś do tego służą) to może spróbuj napisać jakiś samemu, a może troche Ci to przybliży temat hackingu. Takiego trojana napiszesz szybko i w dość prosty sposób naprzykład w Delphi.

Potem poczytaj troszke o tworzeniu stron w PHP, Javie itp, a wydaje mi się, że już nie zadasz takiego pytania na forum.

Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez wacky : 06-06-2006 - 19:30

3. Domyślnie

Zalezy co kryje sie pod Twoim znaczeniem "hacking".
    Zajmij sie moze ogolna wiedza komputerowa ktora jest bardzo obszerna, w czym bedzie ci bardzo pomocna wikipedia. No a przedewszystkim programuj - przy wyborze jezyka Ci nie pomoge.

pomocne linki:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategor...ci_komputerowe
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Internet
    http://tpk.f2o.org/hacker-howto.html

Domyślnie

Cytat Napisał wacky
    Takiego trojana napiszesz szybko i w dość prosty sposób naprzykład w Delphi.
    Pozdrawiam
    A fuuuj. Zła rada. Lepiej od razu ucz sie C/C++. Niby mowi sie ze taki trudny,ale to są subiektywne odczucia.