Analiza pracy programu - drugie pytanie.
Hmm to pytanie dotyczy troche programowania ale nie związane z żadnym językiem , więc umiesciłem je w tym dziale.
Tak więc jeżeli mamy boty do gry. Powiedzmy że jeżeli bot ma uleczyć gracza jeżeli ma mniej niż 200 życia to jak to wygląda. Mnie się wydaje że bot znajduje zmienną "zycie" i patrzy kiedy ta zmienna spada ponizej 200... Czy jest jakiś sposób żeby ukryć zmienne przed zewnetrznym odczytem? Wiem że jeżeli w c++ mamy zmienne prywatne w klasach, wiem że nie ma do nich dostępu z poziomu kodu poza tą klasą chyba że przez funkcje które odczytują tą wartość to też są one widoczne z zewnetrznego programu np bota?
Dodam że pytam o to ponieważ interesuje mnie walka z botami w przypadku gier on-line. Poprostu nie lubie oszustw wszelkiego rodzaju i zastanawiałem się czy jeżeli w grze przekazujemy nie zmienną a wskażnik na nią czy łatwe będzie odczytanie jej z zewnetrznego programu bota do gry.
Maybe I'm drunkard but who care about it?