Witam;
Od dłuższego czasu borykam się z problemem, jak się na początku wydawało banalnym - a jak teraz się okazuje skomplikowanym i niewyjaśnionym. Pomimo iż z zamiłowania jestem zapalonym informatykiem i mimo posiadania jakiejś wiedzy na ten temat po raz pierwszy w żaden sposób nie jestem w stanie rozwiązać problemu jaki zaczął mnie prześladować ponad 5 miesięcy temu. Na dziś dzień stan strat opiewa przynajmniej na 11-ście komputerów, które w żaden sposób nie były ze sobą powiązane ani nie miały żadnej fizycznej styczności ze sobą - jedyne co je łączy to fakt, że wszystkie uległy tajemniczemu padnięciu...
Nie jestem wstanie określić dokładnego terminu kiedy się zaczęło.
Objawy są różne ale podobne do siebie i przebiegają analogicznie na każdym z kolejnych komputerów wedle poniższego opisu.
Na każdym komputerze, do którego miałem dostęp w celu normalnego użytkowania (komputer w domu, potem laptop domowy, kolejne komputery w pracy, a nawet jak się zorientowałem stanowiska w kafejkach internetowych z których korzystałem przynajmneij raz - WSZYSTKIE PADŁY!!!
Wystarczy że obojętnie skąd i kiedy skorzystam z sieci, wówczas w ciemno mogę określić że ten komputer w przeciągu miesiąca najdalej padnie.
Jedyne rzeczy jakie wykonywałem wspólne dla nich wszystkich to logowanie do skrzynek pocztowych, korzystanie z tego samego nr gg i konta tlenu... Jeśli już się zaloguje na poczte np wp lub google zaczynają się problemy - dziwnie zaczyna pracować dysk, na początku nie zauważalnie oprócz charakterystycznego prykania dla keyloggerów potem zaczynają się już dziwne instalacje nowych komponentów hardweru, znajdowanie nowego sprzętu pomimo żadnych zmian w konfiguracji, potem coraz bardziej uciązliwe występowanie błędów, nie wspomnę o nadmiernuym zagrzewaniu się dysku, proca i kolejno padaniu wiatraków i kończywszy na przegrzaniu płyty proca, a niekiedy dysku twardego...