Pokaż wyniki 1 do 1 z 1

Temat: Iphone dwa podłączone urządzenia pod hotspota, zdalna obserwacja?

  1. #1

    Domyślnie Iphone dwa podłączone urządzenia pod hotspota, zdalna obserwacja?

    Dzień dobry,
    chciałem się z Wami podzielić dziwną sytuacją i zapytać o zdanie, na stronie Appla nie było odpowiedzi, która uwzględniałaby mój przypadek. Na wstępie zaznaczam, że jestem laikiem i nie znam fachowego słownictwa.
    Dziś będąc na dworcu odpaliłem hotspota przez Iphone 5c w trybie wi-fi (bluetooth ani usb nie było podłączone) podłączony był tylko mój laptop, co sygnalizuje niebieski pasek na górze telefonu. Od razu zaznaczam, że nie posiadam żadnych sprzętów, które mogłyby się automatycznie podłączyć1. Jestem jedyną osobą, która posiada hasło - a wcześniej nie umożliwiałem żadnym urządzeniom dostępu.
    W momencie gdy spostrzegłem, że podłączone są dwa urządzenia zrobiłem screenshota, który mnie utwierdza w przekonaniu że się nie przewidziałem. Kilka chwil po tym jak wklepałem w wyszukiwarkę zapytanie o dwa urządzenia nagle jedno urządzenie zgodnie z niebieskim paskiem się rozłączyło.
    Śledząc wątki angielskie (polskich nie znalazłem) większość ludzi chce się dowiedzieć kto podłączył się pod ich hotspota - o ile dobrze zrozumiałem tego nie da się sprawdzić. Czy to ktoś włamał się na mojego hotspota? Raczej w to wątpię bo musiałbym zgodzić się na przyjęcie urządzenia, a czegoś takiego nie było. Mam natomiast ciekawszą koncepcję. Czy możliwe, że ktoś schakował mój laptop, który był wówczas podłączony i dokonywał np. zdalnego przeglądania? Jeśli tak, to mechaznim działa tak, że on jakoś podłącza pod mojego laptopa czego ja bezpośrednio nie widzę, a hotspot iphone wykrywa obecność innego urządzenia (hackera), który w tym czasie mnie obserwuje czy wyciąga dane?

    Maciejko
    Ostatnio edytowane przez Maciejko : 03-12-2019 - 13:20

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników