Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Jak wejść do innego komputera, będącego w tej samej sieci - Please, pomóżcie !

  1. #1

    Domyślnie Jak wejść do innego komputera, będącego w tej samej sieci - Please, pomóżcie !

    Cześć wszystkim,
    Przypuszczalnie takich tematów było już tysiąc, może i nadal gdzieś są. Za co z góry bardzo przepraszam, uczę się posługiwać forum

    Sprawa jest następująca, potrzebuję koniecznie "odwiedzić" komputer, który znajduje się w tej samej sieci wifi.
    Dokładnie chodzi o sąsiada który najprawdopodobniej (na 95%) otwiera wszystkim listy (całą pocztę) robi zdjęcia i archiwizuje je w swoim komputerze. Informacja jest wiarygodna, natomiast ze znikającą pocztą, borykamy się już od ponad roku. Postanowiłem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc. Jest to bardzo ważne, chociaż może i śmiesznie wygląda.
    Czytałem kilka poradników ale jak widać, nic to nie dało. Spokojnie mogę powiedzieć, że jestem ZIELONY natomiast chęci są wielkie i motywacja jeszcze większa.
    Jeżeli złamałem jakieś zasady forum (regulamin) z góry bardzo przeprasza, zrobiłem to nieświadomie. Jeżeli temat ma znajdować się gdzieś indziej, to poproszę o pomoc w przeniesieniu.

    Z góry wielkie dzięki za pomoc w sprawie, pozdrawiam.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    A w jaki sposob odczytujesz poczte?!
    Zmien haslo do poczty, uzywaj SSL do polaczen z serwerem i po sprawie...

    Jesli masz dowody ze sasiad tak robi to mozesz zawiadomic Policje - uzyskanie dostepu do komunikacji elektronicznej bez zezwolenia to inaczej nielegalny podsluch... a jesli siec WiFi nie ma odpowiednich zabezpieczen to czas zmienic siec.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał TQM Zobacz post
    A w jaki sposob odczytujesz poczte?!
    Zmien haslo do poczty, uzywaj SSL do polaczen z serwerem i po sprawie...