Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: Coś w stylu NetBus

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jan 2007
    Skąd
    Nowy Tomyśl
    Postów
    29

    Domyślnie Coś w stylu NetBus

    Witam. Jestem tu nowy i napewno ochrzanicie mnie za ten post, ale jestem kompletnie zielony i w lekkim szoku.

    A więc, ja poszukuje programu dzięki któremu będe mógł szperać kumplowi na pulpicie itp. Czytałem tutaj o NetBusie, ale czy może mi podać jeszcze kilka innych takich programów, jesli znacie to i linki do ściągnięcia, oraz krótkie info o tych programach. Wszystkie oczywiście po POLSKU.

    I proszę o kilka wskazówek, co i jak? bo przecież jestem tutaj nowy
    Zdanie poniżej jest fałszywe.
    Zdanie powyżej jest prawdziwe.

  2. #2

    Domyślnie

    Z posta wywnioskowałem ze chodzi ci o trojany, który chcesz wykorzystać pod winda jest ich ogrom wiec nie powinieneś mieć większego problemu ze znalezienie niestety w większość ogólnie dostępnych jest w łatwy sposób wykrywana jednym z polskich w miarę dobrych trojanow jest prosiak, najlepszym rozwiązaniem jest napisanie czegoś własnego. Standardowy backdoor składa się z najczęściej z dwóch części serwer i klient serwer instalujesz u ofiary a za pomocą klienta kontrolujesz zdalnie kompa ofiary, a co do miejsca z którego możesz pobrać trojany odsyłam do google.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

  3. #3
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    http://www.trojanypl.org/

    tutaj masz opisany kazdy z nich jest tam opisany i możesz z tej strony też pobrać

    ps. jak sie bawisz tym to zamroź antyvira bo ci wyciepie pliczek
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  4. #4
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie

    i pamientaj zeby odpalic pliczek server i wysłac mi swoje ip

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów