Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Pingowanie na Linuxie II

  1. #1

    Domyślnie Pingowanie na Linuxie II

    Nie wiem po co moderator zamykasz stary temat. Co ci nie pasuje ze to robisz? Pisze ze jestem zielony w tym wiec mi nie pisz ze "zostalo wszystko wyjasnione to zamykam". Za przeproszeniem, gówno zostało wyjasnione wiec nie zamykaj moich tematow. Jest ttuaj masa innych a tylko moj jest zamkniety. Co dostales moderatora tylko po to aby usuwac i kasowac tematy? A no tak... teraz to mi jeszcze warna dasz pokazesz jaki to z ciebie pan i wladca. Moze uzyj tej rangi do jakiegos bardziej szczytnego celu, co?

    wiec pisze jeszcze raz i prosze o kompetentną pomoc.
    Ostatnio w pewnej grze, pewien naiwny dzieciak zaczął mnie pingować. Dużo przez to straciłem, więc postanowiłem się zemścić. Kupiłem VPSa z łączem 100mb. Zwracam się teraz z prośbą. Jak przesłać taki pakiet aby spingowało zwykłego szarego gracza z słabym firewallem albo i bez.
    Jaką komendę mam przesłać? Naprawdę potrzebuje waszej pomocy. Szukałem na google kilka godzin ale niestety wszystko co związane z Linuxem to czarna magia. Jeśli ktoś mi pomoże z tym to chętnie udostępnie tego VPSa bo na nic mi on nie jest potrzebny tylko aby kilka razy spingować kogoś innego.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Skąd
    Z Nienacka
    Postów
    396

    Domyślnie

    Szanowny kolego obowiązkowe hasło na dzisiaj dla Ciebie to "troll"... Powinno coś Ci rozjaśnić w główce...

    Odpowiedź otrzymałeś! Jeśli nie potrafisz przeczytać manuala, tzn. że powinieneś raczej skupić się np. na ogrodnictwie, ale przecież wtedy wypadałoby zaprenumerować przynajmniej "Działkowca", więc wracamy do punktu wyjścia...lenistwo!

    Poza tym nikt Ci nie poda gotowca, bo Szanowny Pan Nicek chce się wyżyć na jakimś dzieciaku... Mam nadzieję, że ten temat także szybko zostanie zamknięty zanim szlag mnie trafi, bądź któregoś innego zacnego forumowicza