Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Trojan, Hacking...:D:D

  1. #1

    Domyślnie Trojan, Hacking...:D:D

    Siemka!!!
    Jestem początkujący i zabardzo nie mam duże jescze obeznania w hackingu i tworzenia programów do hackignu. Przejde do setna sprawy tzn. potrzebuje prosty program do tworzenia trojanów i programów do wlamywania się. Szukałem na google, bardziej bym wolał waszej odpowiedzi.
    Z góry dziękuje za pomoc.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Konkretne pytanie wiec postaram sie o konkretna odpowiedz :-)

    Co do tworzenia trojanow - jakis jezyk programowania... jaki to juz zalezy od tego co te trojany maja robic. Podejrzewam ze ktoras z odmian C bedzie najlepsza. Poza tym wybierajac jezyk (czyli narzedzie pracy) musisz okreslic najpierw jaki bedzie twoj docelowy system operacyjny - trojan musi w koncu na nim dzialac a to nieco jednak ogranicza wybor.

    Co do wlamywania sie - proponuje (poza zglebianiem wiedzy w tym zakresie) potrenowac exploity - wiele z nich jest bardzo dobrze opisana a nawet juz w nazwie zawiera informacje jakiego bledu dotyczy. Wrzucajac symbol bledu w google znajdziesz od razu witryne ktora opisuje dany blad dokladnie pod ta nazwa. Bardzo znany jest securityfocus.com (haha... dawno tam nie bylem i wlasnie znalazlem tam ciekawy artykul) oraz inne podobne witryny.

    P.S.
    2 dni temy pojawil sie news o metasploit v3 - to juz nie platforma do uruchamiania exploitow ale solidny pakiet narzedzi bezpieczenstwa.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3

    Domyślnie

    Nie ma takiego czegoś jak program do tworzenia trojanow , no chyba ze chodzi o programowanie to możesz sam se go napisać.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

  4. #4

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o tworzenie trojanów pod Windowsy to poczytaj :