Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Ban Hadware - Jak?

  1. #1

    Domyślnie Ban Hadware - Jak?

    Witam

    Na początku chciałbym się przywitać więc
    Dzień dobry

    Proszę się nie śmiać, co do IT to można powiedzieć że jestem zielony, a więc mam problem z ...
    Jestem adminem jednego z serwerów Enemy Territory, od około dwóch lat PB już nie wspiera tej gry. Mamy problem z wieloma graczami którzy notorycznie łamią regulamin i "czitują". Przy zmiennym IP oraz możliwością zmiany tzw GUIDa, nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić... Szukałem na google, po różnych forach informacji o banach na hardware, ale wszystkie wyniki dotyczą "jak go zdjąć" a nie założyć... Proszę o pomoc w jaki sposób możemy delikwentom dać tego bana... podejrzewam że będzie się to wiązało z jakimiś pluingami czy też z skryptami... jeśli będzie to coś "kosztowało" również proszę o informacje...

    Pozdrawiam

    Diabolo

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Jesli jedyne na co pozwala gra to uzyskanie ID ktore mozna zmienic to nic nie zrobisz. Poszukaj raczej informacji o tym jak inni to rozwiazuja.
    Jesli gra nie poda Ci jakiegos unikalnego, niezmiennego ID to wiele nie zdzialasz.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3

    Domyślnie

    Dopóki PunkBuster wspierał ET to było dobrze, PB nadawał tzw. Global Ban Hardware. Ban był dany na IP, Guid (unikalny kod gracza - łatwa możliwość zmiany)
    oraz na ID sprzętowe, na początku był na MAC karty sieciowej, później na HDD a pod koniec doszło ID płyty głównej praz CD/DVD. Więc większości "oszołomów" nie chciało się już przy tym nic robić. Jako serwer mamy możliwość aby gracz pobrał "jakiś" plik, ja to widzę jako program/skrypt który odczyta poszczególne nr. seryjne podzespołów, następnie my je otrzymamy. Plus do tego możliwość późniejszego zbanowana gracza uwzględniając poszczególne ID sprzętowe...