Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: gg hijacker

  1. #1

    Domyślnie gg hijacker

    Witam poruszam temat stary jak świat chodzi oczywiście o "podsłuchiwanie" rozmów gg jestem laikiem w tym temacie na necie znalazłam wiele pożytecznych informacji na ten temat jednak ani jednego działającego linku do programu który mnie interesuje czy ktoś mógłby mi pomóc i podać stronkę z której ściągnę program gg hijacker ?

  2. #2

    Domyślnie

    Ależ oczywiście znam pewną stronę która Ci pomoże a nazywa się Google.
    Czyta się Gugul.

  3. #3

    Domyślnie

    no dziękuję ci bardzo przeszukałam przeglądarkę oraz wiele artykułów na ten temat jednak jak już wspomniałam nie znalazłam działającego linka do tej strony więc dlatego poprosiłam o pomoc jednak widzę bez konkretnego odzewu

  4. #4

    Domyślnie

    wiesz to chodzi o to, ze poprostu gg jest skonstruowane w tak iscie zawily sposob, ze nie da sie poprostu podsluchiwac rozmow, a wszelkie inne informacje na ten temat sa klamstwem. i na tym zakonczmy dywagacje o twoim braku pomyslu na zmiane slow kluczowych w wyszukiwarce.

  5. #5

    Domyślnie

    Słuchaj jeśli nie znalazłaś żadnego działającego linku by pobrać tenże program, a szukałaś skrupulatnie to nie oczekuj od innych, że zaczną skrupulatnie przeszukiwać zasoby internetu na marne...
    Tak wogóle to tu jest link do forum gdzie jest napisane:
    1) Wymagania: Komunikator Gadu-Gadu

    Testowano: WinXP + SP2 + Gadu-Gadu v 6.1 build 158 (program powinien działać z Gadu-Gadu_v.7.0)

    Pewnie używasz nowszej wersji tak jak Twoje koleżanki

    2) Wyciąganie haseł GG z pliku config.dat
    Hasła obecnie są przechowywane w innym pliku (Jeśli źle mówię proszę mnie poprawić)

    Też jestem zielony ale zawsze staram się dowiedzieć najpierw czegoś na dany temat (Google) zanim zakładam nowy temat.

  6. Domyślnie

    Witam.