Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Trojan

  1. #1

    Domyślnie Trojan

    Witam wszystkich Jestem zielona w tych sprawach i chce aby ktos pomogl biednej dziewczynie ktora nie wie o co kaman wiec przejde do rzeczy...

    sciagnelam sobie trojana o takiej nazwie hamtaro podobno dobry...

    1.Generuje server na protokole gg ...
    2.mam problem z konfiguracja... nr gg clienta to jest moj nr gg?czy servera?server to nowo zalozony nr gg? i trzeba podac haslo do tego nr?kompletnie wszystkom pomieszalam i nie wiem co zrobic konfigoruje go zgodnie z instrukcjami.Wysylam server ofieze a tu nic gdy go otwozy gg nr server powinnie stac sie dostepy a tak sie nie dzieje a ofiara odpala plik u siebie na kompie?moze mi ktos pomoc co ja mam wogole zrobic.

  2. #2

    Domyślnie

    Myślisz ze jak dasz sobie nick piekna ola to ktoś ci pomoże mogę się założyć ze jesteś prędzej olek niż ola no ale mniejsza z tym poszukaj dokumentacji do tego trojana zanim zadasz pytanie, na pewno wszystko jest dokładnie opisane.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

  3. #3
    Zarejestrowany
    May 2007
    Skąd
    802.1 Wireless Wlan Card
    Postów
    552

    Domyślnie

    Fajnie, fajnie a czytałaś forum? Ponadto do początkowej zabawy polecił bym którąś z wersji Prosiaka lub CafeInI. Są w miare proste A co do różnicy serwera a klienta to spójrz
    Server to plik , znajdujący się u ofiary i generujacy na podane adresy logi.
    Klient to program odbierający info z serwera i sterujący jego poczynaniami
    Swój nr GG wpisujesz do serwera aby znał na jaki nr ma wysyłac oraz nr z którego ma wysyłać

    P.S Emce według mnie ten temat pasuje pod kod 03
    o przemyśleniach w kontekście NLP... http://www.tuetbrute.blogspot.com

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Napisał Eragon Argetlam Zobacz post