Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: praca magisterska

  1. #1

    Domyślnie praca magisterska

    Witam!
    Jestem studentką drugiego roku studiów uzupełniających specjalność Grafika i inżynieria audiowizualna. Zatem w tym roku muszę zacząć pisać pracę magisterską. Mam jednak problem ze znalezieniem i sformułowaniem tematu. Wiem jedynie tyle, że chciałabym, aby moja praca magisterska była związana z programem Flash, gdyż przyda mi się to w przyszłości, gdy będę szukać pracy. Znam ten program na poziomie podstawowym, a chciałabym poznać jego bardziej zaawansowane możliwości i myślę, że to by mogło mnie do tego zmobilizować. Mój promotor kazał mi sam wymyślić jakiś ciekawy temat, najlepiej coś, czego nikt jeszcze przede mną nie zrobił. Powiedział, że praca magisterska musi się różnić od inżynierskiej, że nie mogę w niej pokazać tylko swoich umiejętności i napisać np. tylko jakąś grę we Flashu. W pracy magisterskiej należy przedstawić bowiem jakiś problem badawczy, który można zrealizować choćby w formie ankiety, a później przedstawić otrzymane wyniki, statystyki, dokonać analizy itp. Męczę się nad znalezieniem jakiegoś fajnego tematu, który odpowiadał by wszystkim kryteriom podanym mi przez promotora. Pomyślałam więc, że może komuś kto zna ten program lepiej ode mnie, szybciej przyjdzie do głowy jakiś fajny i ciekawy temat. Mogłaby to być może jakaś interaktywna aplikacja multimedialna, połączona z jakimiś plikami video, w szkole mamy bowiem również zajęcia z kamerą. Mamy też zajęcia z dźwięku, więc nie byłoby też problemu nagrać lektora. Tylko nie przychodzi mi nic do głowy takiego, na czym mogłabym przeprowadzić na internautach oglądających to, bądź grających w to, jakiś badań, analiz, statystyk itp. Jeżeli ktoś z Was ma jakiś ciekawy pomysł to proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Aga

  2. #2

    Domyślnie

    local shared objects a cookies .
    - opis losowego hashowania ścieżek


    -SQL injection
    -xss