Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 12

Temat: ratujcie bo zwariuje!!!

  1. #1

    Domyślnie ratujcie bo zwariuje!!!

    Witam
    Jestem calkiem zielona,z reszta to i tak zaraz wyjdzie
    Moj problem polega na tym, ze od jakiegos czasu dostaje obrazliwe maile dotyczace prywatnej korespondencji. A ostatnio doszlo juz do tego ze na adres mailowy mojego meza przychodza takze niewybredne anonimy na moj temat.
    Nie wiem jak sie dobrac do nadawcy tych wrednych donosow? Probowalam znalezc IP lub jakikolwiek slad ale nie mam doswiadczenia ani na internetinfo ani z wysylaniem podstepnych linkow.Policja odpada,zalezy mi na poufnosci, wiec blagam Was madrzy ludzie ratujcie! Bede wdzieczna za kazda pomoc,rowniez odplatna.Bardzo mi na tym zalezy.
    Prosze o prywatne wiadomosci na moj adres.
    Pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    To moze spróbuj ręcznie zmienić numer IP

  3. #3
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Postów
    36

    Domyślnie

    Cytat Napisał De_best Zobacz post
    To moze spróbuj ręcznie zmienić numer IP
    jaki nr IP? swój? przecież beti dostaje na maila obraźliwe listy ...

    beti- zależy ci abo dowiedzieć sie kto to pisał czy wystarczy żeby już nie pisał? bo jeżeli chcesz żeby przestał to zmień maila ( no chyba że to jest niemożliwe ). A co do sprawdzania IP to trzeba tylko przejżeć nagłówki maila i przeczytać wpis
    "Received: from (host nadawcy)(ip nadawcy)"
    Ostatnio edytowane przez diler : 04-01-2007 - 17:46

  4. #4

    Domyślnie

    Przecież zmiana maila jest zawsze mozliwa. Jesli masz domenę np. .pl itd. To zawsze możesz sobie załozyc kolejne adresy.
    Lub załóz sobie na darmowej stronie
    - www.tlen.pl
    - www.poczta.wp.pl
    - www.o2.pl

    ITD.

  5. #5
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Postów
    36

    Domyślnie