Ok a więc jestem w kropce ponieważ od dawna próbuje nauczyć się analizować
engine pewnej gry o nazwie KalOnline by pisać do niech ProxyDllki.
W internecie jest wiele gotowych źródeł dllek które "DZIAŁAŁY", czemu działały, a teraz nie działają?...
Odpowiedz jest prosta ulepszenie HackShield gry oraz dodanie nowych osłon KOEM oraz KOEMv2.
Rozmawiałem z ludźmi którzy są na prawdę w tych sprawach obeznani lecz nie
chętnie pomagają jedyne informacje jakich mi udzielili to korzystać z gotowych źródeł i nauczyć sie Assambler debuging oraz c++...
Ok więc postanowiłem zacząć od asem poznałem jego podstawy pobawiłem sie w ollydbg po czym zabrałem się za c++ aktualnie jestem po 2gim tomie symfoni c++ (Zdradzę, że nie było to dla mnie nowością lecz przypomnieniem ponieważ pisałem w innych językach a jak wiadomo wszystko jest na tej samej zasadzie lecz inaczej zapisane)...
Trochę się rozpisałem a teraz przejdę do rzeczy, możecie mi podać jakieś
ksiązki w postaci pdf bym mogł się z nich uczyć tak aby zrozumieć te gotowe źródła napisanych ProxyDLLek przez innych?
oto przykład ProxyDLLki w C++ (Działa włącza się menu lecz po chwili wywala z gry antyhacking...( Wiem, że wystarczy zmienić handling function o
kilka bitów z tego co mi mowił koleś lecz nie jestem wstanie...)
main.cppKod:http://paste.org/42848Func.cppKod:http://paste.org/42849
Menu.cppKod:http://paste.org/42850
Recv.hKod:http://paste.org/42851
Send.hKod:http://paste.org/42852
Stuff.hKod:http://paste.org/42853
winmm.defKod:http://paste.org/42854