Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 12

Temat: programy z nakładką graficzną

  1. #1
    Zarejestrowany
    Apr 2008
    Postów
    348

    Domyślnie programy z nakładką graficzną

    w jaki sposób są pisane w których są tworzone jakies oryginalne okienka(nie te z api w winie) lub gry(takie podstawowe)...wystarczą słowa kluczowe(oczywiscie pisze w c/c++)

  2. #2
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie

    WxWidgets, QT to jest to

  3. #3
    Zarejestrowany
    Apr 2008
    Postów
    348

    Domyślnie

    a gdybym zaczął od opengl to czy dałbym sobie rade od razu z grafiką trójwymiarową kiedy jeszcze nigdy nie miałem do czynienia z grafiką tylko z porgramowanie zwykłych aplikacji w trybie tekstowym

  4. #4
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Różne zakątki sieci.
    Postów
    995

    Domyślnie

    Sam musisz sprawdzić, tego czy dasz radę nikt nie jest w stanie Ci powiedzieć.
    http://nikowek.blogspot.com/
    Zbrojne Ramię Pingwina!
    -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
    Version: 3.12
    GCS d- s++:++ a--- C+++ UL+++ P L+++ E--- W++ N++ o K- w--
    O M- V- PS PE Y PGP++ t+ 5 X+ R tv- b++ DI- D-
    G+ e- h! r% y?
    ------END GEEK CODE BLOCK------

  5. #5
    Zarejestrowany
    Apr 2008
    Postów
    348

    Domyślnie

    wg. was za któro lepiej sie wziąść opengl, direct3d czy direcx czy moze jeszcze co innego jesli mam ocohote napisac sobie małą(bardzo\) gre w 3d...które jest lepsze i bardziej wykorzystywane do takich projektów...zna ktos sie na tym forum na grachnajlepiej ksiązke mi poleccie

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    tez by mi sie przydala taka ksiazka
    chcialem zrobic jakies proste wyscigi jak supertuxkart
    War, war never changes.

  7. Domyślnie

    Ja kiedyś napisałem gre 2D :P Shooter Zombie, z efektami dźwiękowymi i dużą ilością krwii hehe, wszystkim sie podobała nawet mnie Niestety przepadła podczas formatu, tak bywa gdy ma się bałagan na dysku. Swoją drogą trudniej napisać grę 1D niż 3D
    www.lingubot.pl - projekt sztucznej inteligencji.

  8. #8
    Zarejestrowany
    Apr 2008
    Postów
    348

    Domyślnie

    szczerze, jakie technologie dotego polecacie

  9. #9

    Domyślnie

    http://gamedev.pl

    Wejdź tam na wiki i przejrzyj sobie dział "Z czego się uczyć" i wybierz albo OpenGL, albo DirectX.
    Na google też byś znalazł odpowiedź.
    -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
    Version: 3.1
    GCS D- s: a--- C+++>++++ UL P+>+++ L++ E--- W+>++ N+ w--- M- V-
    PS+ PE Y+ PGP++ t 5 X R tv b++ DI++ D G e->+++ h!
    ------END GEEK CODE BLOCK------

  10. #10
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    ja robilem gry w the games factory :P ale tlyko 2d
    bl4ze: podpieprzyles mi pomysl na sygnature :O
    War, war never changes.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Programy steganograficzne
    By gorion in forum Steganografia
    Odpowiedzi: 7
    Autor: 05-21-2008, 22:42
  2. backtrack3 jakie programy doinstalowac?
    By monter in forum Wardriving
    Odpowiedzi: 12
    Autor: 03-04-2008, 20:59
  3. Funkcje API a programy stworzone w Delphi
    By stan823 in forum Hacking
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 11-27-2007, 11:50
  4. Programy kryptograficzne
    By gorion in forum Kryptografia
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 06-28-2006, 11:53

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj