Pokaż wyniki 1 do 10 z 27

Temat: generator liczb pseudolosowych

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #21
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    tak - zgadza sie... ale:
    - nie mozesz byc pewien ze te same liczby nie wypadna
    - w kasynach on-line nie masz dostepu do informacji o wczesniejszych wynikach (zwlaszcza innych graczy) i to co powyzej tez dziala...

    testowalem raz model mematyczny jednej takiej gry... cluster kilkudziesieciu mazyn w sumie cos kolo 80 prockow 2.8-3.2GHz kazdy i od cholery RAMu... 2 tygodnie obliczen aby sprawdzic wszystkie kombinacje (kazda tylko raz) - nie wiem wiec jak chcesz w czasie rzeczywistym cokolwiek wyliczac skoro kasyna przetwarzaja miliony gier dziennie?

    to co napisales sie zgadza ale i tak jest dalekie od praktycznego zastosowania, zwlaszcza jesli wspominasz o real-time
    Ostatnio edytowane przez TQM : 01-07-2010 - 15:13
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Podobne wątki

  1. Shark Trojan Generator
    By gogulas in forum Wirusy/Konie trojańskie
    Odpowiedzi: 15
    Autor: 01-29-2008, 17:23
  2. Shark Trojan Generator
    By Still Ballin in forum Wirusy/Konie trojańskie
    Odpowiedzi: 9
    Autor: 09-11-2007, 16:30
  3. joey's item generator-help
    By lokid in forum C/C++
    Odpowiedzi: 0
    Autor: 07-24-2007, 15:41

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj