Pokaż wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Sieć WLAN

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post

Domyślnie Sieć WLAN

Wiem że ten temat jest na 100% w złym dziale ale nie mogłem dobrać dobrego więc przejdźmy do rzeczy.
    chciałbym założyć sieć WLAN mieszkam w warszawie i wokół mnie jest dużo bloków. i teraz pytanie jakie anteny dobrać u odbiorców i jaką antene nadawczą, jakie kable kupić i jaką kartę sieciową u odbiorców proszę pisać nazwy tych przedmiotów jestem jeszcze trochę zielony ale staram sie nauczyć.

Domyślnie

Przenosze do 'systemy radiokomunikacyjne' i zmieniam nieco temat...

Co do tego jaki sprzet, anteny, karty - jakie anteny to zalezy od tego gdzie beda klienci Tej sieci rozlokowani... Jak beda to sasiedzina tym samym pietrze i nie za daleko to oki... Jak jeden to sasiad obok a drugi 2 pietra wyzej/nizej to juz problem bo antena ma charakterystyke promieniowania (kazda antena).

Ogolnie zastanow sie co chcesz budowac. Generalnie uzyteczny sygnal wifi masz umownie przyjmujac 3 sciany i 2 sufity/podlogi dalej od nadajnika - na kolejnej przeszkodzie sygnal spadnie ponizej uzytecznego poziomiu i bedzie kicha.
    Jak sie okreslisz gdzie sa klienci, na ktorym pietrze mieszkasz itd, to powiem Ci jakich anten uzyc i w jakiej konfiguracji.

Ogolnie bloki to nie najlepsze miejsce na wifi - sciany/stropy najczesciej bardzo mocno tlumia sygnal (w koncu to glownie beton i stal) a jak wycelujesz antene kierunkowa w sciane ktora oddziela Cie od sasiada to tak na prawde jeszcze wiecej sygnalu sie odbije i bedziesz mial cale promieniowanie u siebie... tzn ilosc promieniowania ktore przejdzie przez sciane tez bedzie wieksza wiec i sygnal lepszy ale to beda doslownie procenty tego co bedziesz sadzil z anteny w powietrze - nie warto!
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie

Będziesz rozprowadzał Internet ?
    Ile chcesz zainwestować ?
    Ile planujesz Użytkowników ?