Mieszkam w Madrycie i ostatnio zauważyłem ze kilka osób korzysta z internetu za pomocą sieci bezprzewodowych łamiąc klucz dostępu.Spędziłem nad tym tematem kilka dni,niestety bez powodzenia Niech mi ktoś doradzi co zrobić
Mieszkam w Madrycie i ostatnio zauważyłem ze kilka osób korzysta z internetu za pomocą sieci bezprzewodowych łamiąc klucz dostępu.Spędziłem nad tym tematem kilka dni,niestety bez powodzenia Niech mi ktoś doradzi co zrobić
Poczytac proponuje bo na forum bylo omawiane, podawano konkretne linki do manuali ktore prowadza za reke praktycznie wiec nie wiem w czym problem... poza lenistwem oczywiscie
ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)
niestety jestem laikiem w tej dziedzinie,nawet nie wiem gdzie szukać podpowiedzi,a z chęcią bym poczytał...
kumplu naprawde jestem laikiem i to co udalo mi sie ustalic to nazwa mojego laptopa TOSHIBA Tecra M3.Gdybys podpowiedział mi gdzie mam szukać odpowiedzi na reszte pytan to z chęcią odpowiem
muchacho - obawiam sie ze aby lamac zabezpieczenia sieci bezprzewodowych trzeba sporo wiecej wiedzy i choc troszke doswiadczenia. Korzystajac z windows za wiele nie zdzialasz bo po prostu nie ma na czym... narzedzia te ca sa to sa platne a te co sa darmowe sa ehmmm... kiepskie
Musialbys sie nieco pobawic i sprobowac z Linuxem - jest wiele dystrybucji LiveCD, ktore po prostu odpalasz bez instalacji na komputerze i robisz to co potrzebujesz... ale to wymaga pewnej wiedzy.
Jesli tak jak piszesz jestes zieloniutki w te sprawy to zachecam abys przejrzal dzial Wardriving, poczytal co bylo dyskutowane. Niektore watki beda na zbyt wysokim poziomie na poczatek ale nie szkodzi, czytaj dalej, na pewno znajdziesz cos co Ci rozjasni sprawe nieco, pozniej te trudniejsze watki stana sie jasne.