Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Asus x101ch win7 starer shakowany

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Exclamation Asus x101ch win7 starer shakowany

    Mam asusa x101 ch w winda starter 7 z T-mobile.

    system jak się okazało: inny jak ten z naklejki , grzeje kompa bardzo
    wiesza go , łapie sobie sieć sam i ktoś przez niego coś robi w niej
    jestem lama nie znam się zadarłem z klanem od grubych wąsatych panów

    grzebałem w Ms Config i menadżerze procesów tam we właściwościach wyszło iż mam jeszcze kilka kont , w panelu tego nie jest moje tylko.

    system jest widmo raczej i podstawowe akcje jak przywracanie systemu czy wyłączanie procesów z interfejsu i kolejno wygrzebanych okienek nic nie daje .

    nie znam się na magicznym czarnym okienku.
    to raczej zdalne połączenie i zdalny pulpit i na moją wiedzę nie umiem tego skonfigurować ..
    na początku było demo ktoś mi gestami grafiki pokazał troszkę jak to wszystko działa , ale potem zaczął się wieszać , złośliwie blokować strony .
    Treść przekazu też dalece odbiega od moich aspiracji , myć im go powiem bez pardonu na bezczelnego taki klan , rezerwa-tu pedofiliady. trują i tyle i w jednym celu , kolejnego naganiacza im trzeba i grożą mi i śmiercią i tym że wgrają coś na ten komputer i będzie..
    dzwoniłem nawet do operatora , pisałem do Microsoftu i w kilka innych... nie znam się na tyle
    wpuszczę obcego na kompa byle nie tych myłych panów


    szukałem na tym forum ale zhateemulowali mi wyniki i nic nie znalazło proszę o pomoc grzeje tak iż po'ryd'owwać się można zresztą to już nie chodzi o problem sprzętowy .. a paramoralny tak przy okazji
    Ostatnio edytowane przez jimojimi : 01-27-2013 - 19:30 Powód: update ;]

  2. #2

    Domyślnie

    połączenie stan.jpg powinno pomuc świadom zapraszam

    pomijam że jestem już bootem do mental kamikadze misji cel szczytny dać się położyć , taki system

    tapeloop trap bootman to suicidal mission