Poradzilem sobie z TCP checksum overflow (Ustawienia karty sieciowej>menadzer urzadzen
), ale nastepny problem...
Teraz zauwazyem ze ponad 80% lagow w grach jest spowodowanych:
Kod:
488 107.676341 xx.xx.xx.xx 192.168.1.100 TCP [TCP Retransmission] [TCP segment of a reassembled PDU]
lub
Kod:
517 113.844873 xx.xx.xx.xx 192.168.1.100 TCP [TCP Previous segment lost] xxx > xx [ACK] Seq=31546 Ack=870 Win=54 Len=0
lub
Kod:
501 112.164758 xx.xx.xx.xx 192.168.1.100 TCP [TCP Out-Of-Order] [TCP segment of a reassembled PDU]
Na zagranicznych forach znalazlem jakies wytlumaczenia ale technicznych pojec nie rozumiem...
Ktos wie czym jest to spowodowane
Dodatkowe inf.:
Gdy nie zajmowalem sie tym problemem to w nocy nie mialem lagow... Wygladalo to na spowodowane wzmozonym ruchem w sieci.
Jestem podlaczony do ruter WLAN (przez ethernet) a on do ISP przez WLAN.