Pokaż wyniki 1 do 2 z 2

Temat: Łamanie hasła sieci WIFI z zabezpieczeniem WEP przez VMware

Domyślnie Łamanie hasła sieci WIFI z zabezpieczeniem WEP przez VMware

Witam. Wykrywa mi w pracy że jest tam sieć WIFI z zabezpieczeniem WEP.
    Gdy dałem właściwości to pisało następująco:
    typ zabezpieczeń - bez uwierzytelnienia (otwarte)
    typ szyfrowania - WEP
    klucz zabezpieczeń sieciowych - (tutaj miałem jakieś hasło wpisane automatycznie)

Gdy dałem połącz to łączyło mnie ale po chwili pokazało że się nie powiodło i mam ograniczony dostęp (jedynie pakiet wysyłanych rósł a odbieranych ciągle 0) no i pojawiła się ta ikonka z wykrzyknikiem w trayu. Internet oczywiście nie działał.

Nie wiem czemu tak było, nie znam się zbytnio na sieciach i czemu już było hasło jakieś wpisane ale chyba złe skoro nie połączyło mnie.

Poczytałem w sieci że można za pomocą programu VMware Workstation odpalić Kali Linux i tam wprowadzić kilka komend, dzięki którymi wyświetli się nam hasło danej sieci.
    Próbowałem to na moim laptopie w domu ale po wpisaniu "airmon-ng" nie wyświetla mi mojej karty.
    Potem doczytałem że trzeba podłączyć kartę sieciową na USB. Od brata pożyczyłem "PENTAGRAM P 6132-10 HORNET WI-FI USB" który ma chipset RTL8188SU. Spróbowałem w domu ale nadal po wpisaniu "airmon-ng" w programie nie wykryło mi nic...

Czego to może być wina? Gdzieś czytałem jak jakiś koleś polecał ściągnąć sterowniki pod Linuxa dla tego chipsetu i zainstalować je. Pobrałem plik o nazwie
    rtl8712_8188_8191_8192SU_usb_linux_v2.6.6.0.201104 01.tar
    Potem podał komendy jakie należy wprowadzić by je zainstalować. Nie będę udawał, nie znam się totalnie na Linuxie i nic z tego nie kumałem, co i gdzie wpisywać, czy ten plik z sterownikami mam mieć wrzucony na Linuxa czy mogę go jakoś zainstalować trzymając na windowsowym pulpicie.

Pomoże ktoś? Prosiłbym o jak najprostsze porady dla zielonych
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

Domyślnie